Return of products
Request for a return
Можете да върнете продукт в рамките на 14 дни, считано от момента на получаване на поръчката .
If you do not want to fill out this form, please print the form below and attach it
Отдел Рекламации
If you want to clarify something or get information about more complex case, please contact us :
How does the product return process work
1.Fill in your form online and send it to us. You will receive a confirmation email and reference number to track your claim .
2.Изпратете продукта с куриерска компания Еконт Експрес ООД на адрес: ул. Индустриална 48, гр. Габрово.
3.You will receive your refund within 14 days on your bank account.
Basic information
1. Send the product after you fill in the return form via the form above, or send it together with a printed form, to retain the integrity of the shipment.
2. Формуляр за право на отказ, можете да попълните и изпратите онлайн от тук, или да изтеглите от тук, да го отпечатате, попълните собственоръчно и изпратите заедно с продукта си.
3. You will receive your refund within 14 days from the date on which we receive your shipment in our claim processing center.
4. If you have made more than one separate orders and you want to make a claim for each order, please fill out separate forms for each order and send the products with separate shipments. Claims for different orders are reviewed individually.
5. Warning! It is important to return the product in its original packaging and with its labels and accessories. The products must be undamaged and with no traces of use. If you have a reason not to comply with any of the above conditions, please fill in the Return form.
Questions and Answers
Върнете вашия продукт, обект на рекламация, чрез куриерска компания Еконт Експрес ООД. Попълнете вашия формуляр онлайн, чрез нашата форма, или отпечатайте и попълнете формуляр собственоръчно и го и го изпратете заедно с проекта, който искате да върнете. Ние ще прегледаме изпратения от вас продукт и съобразно формуляра, ще възстановим сумата ви до 14 дни от датата на получаването на рекламацията.
Ако желаете да направите рекламация по някоко поръчки едновременно, моля изпратете ги, заедно с техните формуляри отделно една от друга, тъй като всеки продукт обект на рекламация се разглежда поттделно.
Изпратете своята рекламация, чрез куриерска компания Еконт Експрес ООД. Разходите по транспортирането на продукта обект на рекламация са за сметка на клиента. Имайте предвид, че рекламацията се регистрира с датата на нейното получаване на адреса ни.
You can take advantage of your right to make a claim within 14 days from the date you received your order.
The address to which the products, subject to the claim, are sent is:
Recipient:
Online Shop Cavaler
Gabrovo, ул. Индустриална 48, гр. Габрово.
Telephone: 0893 39 69 85
При поръчка онлайн е необходимо да изпратите погрешно избрания продукт и да изчакате възстановяване на сумата по съответния ред или ни позвънете на 0893 028 540, за да стигнем заедно до най-доброто за вас решение. Поръчка на нов продукт можете да направите по всяко време в нашия онлайн магазин.
The fastest way you can get back the money on your claim is by filling in our form " return request online. Fill in your bank account and we will refund the amount for the returned products on your order as quickly as possible.